1. verificați mai întâi daca aveți conectat cablul in placa de rețea, şi la Network Connections vă apare starea “Connected ” la Local Area Connection . Pentru probleme legate de conexiune, sunați la Tehnic – int. 222. |
2. în cazul conexiunii wireless, dacă ați apăsat butonul de activare a rețelei WiFi, ați ales SSID-ul “usv.ro ” sau “usv-guest “, apoi Connect și aveți status-ul “Connected ” la Wireless LAN Connection . Dacă semnalul wireless este slab (sub 2 liniuțe) mutați dispozitivul mobil într-o zonă cu semnal mai puternic. |
3. dacă pc-ul sau laptop-ul nu a mai fost conectat în rețeaua USV, iar la navigare în browser apare un formular (accesibil doar din USV) cu cererea de acces la rețea, completați-l cu datele dumneavostră, apăsați Send , verificați informația, apăsați din nou Send și sunați la Sysadmin – int. 322. În aprox. 5 min. de la confirmarea telefonică (timpul poate varia în funcție de încărcarea cu sarcini), reporniți calculatorul sau dați “Repair ” la conexiunea de rețea Lan. |
4. dacă nu apare un formular de conectare, verificați dacă setările de proxy server din browser-ul dv. sunt corecte. Accesul la Internet din rețeaua USV se poate face fie direct (no proxy), fie cu ajutorul unui proxy server . În toate browser-ele, setarea de proxy o gasiți în meniu, de obicei la “Options .. -> Connection “. Acesta trebuie să fie: proxy.usv.ro , port 8080 , sau fără proxy. Daca se întâmplă ca accesul la Internet să nu meargă temporar prin proxy, puteți încerca fără, sau invers. |
aprilie 19, 2022